T-mobile is niet van plan een algemene compensatieregeling te treffen na de storing van afgelopen maandag. Het bedrijf vind dat een storing van 8 uur daarvoor te kort geweest is. Wel kunnen klanten die een compensatie willen zelf individueel een klacht indienen.
Afgelopen maandag kampte het netwerk van T-mobile met een grote storing. Hierdoor waren 2 miljoen klanten vanaf 2 uur 's middags niet bereikbaar. T-mobile heeft nu dus laten weten deze klanten niet te compenseren. Wel kunnen de klanten een klacht indienen, deze word dan individueel beoordeeld.
Het bedrijf benadrukt dat sms-berichten na de storing alsnog verzonden zijn.
Afgelopen maandag kampte het netwerk van T-mobile met een grote storing. Hierdoor waren 2 miljoen klanten vanaf 2 uur 's middags niet bereikbaar. T-mobile heeft nu dus laten weten deze klanten niet te compenseren. Wel kunnen de klanten een klacht indienen, deze word dan individueel beoordeeld.
Het bedrijf benadrukt dat sms-berichten na de storing alsnog verzonden zijn.
Laat een reactie achter bij dit nieuwsbericht:
Om een reactie te kunnen plaatsen dient u eerst in te loggen.
Heeft u nog geen account op Mediaplaats.nl? Maak er dan snel een aan en maak kans op een iPad!
Reacties op dit artikel: