T-mobile niet van plan te compenseren na storing


donderdag 31 maart 2011 | Categorie: mobiele telefoons
Tags: T-mobile, storing
T-mobile is niet van plan een algemene compensatieregeling te treffen na de storing van afgelopen maandag. Het bedrijf vind dat een storing van 8 uur daarvoor te kort geweest is. Wel kunnen klanten die een compensatie willen zelf individueel een klacht indienen.

Afgelopen maandag kampte het netwerk van T-mobile met een grote storing. Hierdoor waren 2 miljoen klanten vanaf 2 uur 's middags niet bereikbaar. T-mobile heeft nu dus laten weten deze klanten niet te compenseren. Wel kunnen de klanten een klacht indienen, deze word dan individueel beoordeeld.
Het bedrijf benadrukt dat sms-berichten na de storing alsnog verzonden zijn.

Laat een reactie achter bij dit nieuwsbericht:

Om een reactie te kunnen plaatsen dient u eerst in te loggen.

Heeft u nog geen account op Mediaplaats.nl? Maak er dan snel een aan en maak kans op een iPad!

Reacties op dit artikel:

bravia
Heb zelf al jaren T-mobile, en bijna nooit onbereikbaar geweest. Ik ben wel tevreden met het bedrijf en zijn diensten!
04-04-2011, 12:48u
GSMplek.com
En dan ook nog eens niet compenseren na zo'n grote storing!!! Schande! T-mobile, investeer in jullie klantenrelatie en netwerk!
04-04-2011, 12:47u
iphone
Dat valt me wel een beetje tegen van T-mobile. Maar dan zal de storing ook wel meegevallen zijn. Ikzelf heb er geen last van gehad met m'n iPhone.
04-04-2011, 12:38u
Telecom & GPS
Beeld en geluid
Foto- & videocamera
Computers & Software
Audio & video
Entertainment
Huishouden